1 Mayıs 2015 Cuma

Giyilmeyen elbiseden kız çocuk elbisesine.



Birkaç defa giydiğim elbisenin deseni o kadar hoşuma gidiyordu ki atmaya ya da vermeye kıyamamıştım. İyi ki de kıymamışım çünkü kızıma çok cici bir elbise oldu.
Kalıpsız diktim, benzer bir elbisesi vardı ondan ölçü aldım. Dikiş makinasının alt kısımdaki makarasına lastik ip koyarak göğüs kısmına birkaç sıra dikiş attım o kadar, birde askılarını örgü yapıp diktim, kuzumunda pek bir hoşuna gitti. Diktiğimi gördü ya, giydi üstüne sevine sevine. Aynı kumaştan saç bandı da yaptım ama onu çekmemişim, daha sonra eklerim artık. Çok basit yapımı var, yaz için süper. :)




İşte buda cadı kızım :)




2 yorum:

  1. Merhaba, ellerinize sağlık. Ben de kızıma her yaz bu tip hafif elbiseler dikmeye gayret ediyorum. Ancak lastik ile büzme yaparken sorun yaşıyorum, ya eğri gi gidiyor ya da eşit ve düzgün görünmüyor. Bu konuda bir ipucu var mı acaba?
    Teşekkürler.
    Dilek Ergun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Dilek Hanım :)
      Ben dikiş makinesindeki çizgileri kullanmaya çalışıyorum. Hani kumaşı üzerine koyduğumuz metal kısımda olan. Ya da lastiği dikmeden önce kumaşınıza sabun ile paralel kılavuz çizgileri çizerseniz sizin için kolaylık olacaktır.
      Sevgiler :)

      Sil