8 Mayıs 2015 Cuma

Kızımız 1 yaşında, badisi annesinden, tütüsü teyzesinden :)


Tabii ki çok özel bir gündü tüm aile için, epeydir evde bu kadar kalabalık olmamıştık. Biraz yorucu olsa da çok keyifli geçti.
Tütümüz hazırdı, teyzemizden hediye gelmişti. Badimizi perşembe pazarından aldık :) Güzel yıkadım, ütüledim, misler gibi kokuttum ve keçeyle süsledim. Ben keçeyi badiye sıcak silikon ile yapıştırmıştım ama çokta sağlam olmadı nedense, bunun yerine kumaş yapıştırıcısı kullanmanızı tavsiye ediyorum. Tecrübeyle sabit, yeğenlerime yaptıklarım süper oldular, onları da ayrıca paylaşacağım.
Kumaş tutkalı, kumaş yapıştırıcısı gibi isimlerle arattırırsanız bir çok alternatif bulabilirsiniz. Yapıştırdığım boncukları adetli olarak ebaydan almıştım ama kesinlikle Eminönü'nden almanızı tavsiye derim. Daha ucuza malolacağı kesin, birde bazen gelmiyor aldıklarım en çokta ona sinir oluyorum. Bu yüzden artık internet üzerinden yurtdışından alışveriş yapmayı bıraktım.
Hediyelik şekerlerimizi Eminönü'nden aldım ve sticker kağıt üzerine çıktı alıp, yuvarlak şekilde kesip yapıştırdım. İçine koyduğumuz kova aslında seramik bir saksı, mickey şeklindeki yamaları ve hazır fiyonkları da hamileyken ebaydan almıştım, onları da silikonla yapıştırdım.
Son olarak yine keçeden büyük bir minnie mouse şekli kestim ve keçeden hazırladığım harflerle kuzumun ismini üzerine yapıştırdım.  Kapıya astığım süsü ise hazır almıştım ama evde de çok rahat yapılabilir.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder